Koulutus harjoittelun aikana

Koulutuksesta on tullut menneisyyttä, ja se on korvattu käytännön tiedolla. Ainoa tapa harjoitella on tehdä se ja kokea se.

On olemassa yksinkertaisia tapoja saada kokemusta harjoittelun aikana. Kun istut koulutuksen läpi, se ei ole varsinaista oppimista, vaan asioiden kokemista, jotka tapahtuvat reaaliajassa. Vapaaehtoisena koulutuksen aikana ei voi muuta kuin tarkkailla mitä tapahtuu ja oppia toimimaan sellaisessa tilanteessa.

Tekoälykirjoittajat paranevat ajan myötä ja ovat hyödyllisempiä kuin koskaan. Meidän on koulutettava heitä niin, että he eivät ole vain hyviä siinä, mitä he tekevät, vaan voivat olla mahtavia.

Koulutus on yksi tärkeimmistä tekijöistä, jotta varmistetaan, että kiinnostavaan työhön valitaan oikea hakija. Monet ihmiset eivät kuitenkaan osaa toteuttaa koulutusta tarpeeksi tehokkaasti pitääkseen ehdokkaan kiinnostuneena oppimiseen.

Kuvittele, kuinka paljon aikaa säästäisit, jos voisit harjoitella Brainportin kaltaisella ohjelmistotyökalulla. Jos et ole tietokonenörtti, mutta osaat käyttää tekoälyn kirjoitusassistenttia, se voi olla paras valinta koulutustarpeisiisi. Voit ladata ohjelmiston ja asentaa sen tietokoneellesi. Saatat päästä käyttämään tehokkainta ja tehokkainta saatavilla olevaa ohjelmistotyökalua, joka on suunniteltu huolehtimaan kaikenlaisista koulutustarpeista, olipa kyseessä sitten jonkin koulutusalan oppiminen tai pelkkä sertifiointiin valmistautuminen.

Monet ihmiset ajattelevat, että heidän on käytettävä paljon rahaa oppimisjärjestelmän ostamiseen ja sitten opittava kaikki itse. Itse asiassa tämä on täysin mahdollista; Brainportin avulla sinun ei kuitenkaan tarvitse tehdä muuta kuin aloittaa yhdestä kurssista kerrallaan ja jatkaa siitä eteenpäin. Alusta käyttää

Taitojen parantamiseksi saatat joutua suorittamaan kursseja. Monet yritykset eivät kuitenkaan halua käyttää aikaa ja rahaa johtajiensa kouluttamiseen.

Niinpä teknologiayritykset, kuten IBM ja Google, kehittävät tekoälykirjoittajia tarjotakseen viestintätukea asiakkailleen. He työskentelevät sisällöntuottajien kanssa, jotka käyttävät tekoälytyökaluja alkuperäisen sisällön luomiseen tai kehittävät erityisiä malleja tai ohjeita tietyntyyppisen kattavuuden kirjoittamiseen.

Tämä ei ole sama asia kuin edellisessä osiossa, jossa luomme sisältöä tietylle asiakaskunnalle tai väestöryhmälle. Tässä ei ole kyse alkuperäisen sisällön kirjoittamisesta vaan enemmän helppokäyttöisen sisällön tarjoamisesta, jota monet eri asiakkaat voivat käyttää. Jotkut näistä tehtävistä ovat toistuvia tehtäviä, kuten sähköpostimallin suunnittelu tai tietojen tuominen järjestelmästä toiseen, kun taas muutama on järkevää tehdä päivittäin – kuten esityksiä sinulle intohimoisista aiheista tai soittimen soittaminen. Tämän osion tavoitteena on varmistaa, että keskitymme ainutlaatuisiin ideoihin emmekä samojen aiheiden toistumiseen tutustumiseen.

Ihmisten kannustaminen oppimaan tehokkaalla tavalla on jokaisen yrityksen perustoimintoa. Mutta suurin osa koulutuksesta ei ole koskaan tehokasta. Se ei johdu siitä, että sisältöä ei olisi valmistettu, vaan se johtuu siitä, että ihmisiä koulutetaan väärällä tavalla ja he oppivat jotain, mitä heidän ei tarvitse oppia.

Tekoälyn kirjoitusassistentit voivat auttaa käyttäjiä löytämään sopivaa koulutusmateriaalia oman aikajanansa avulla ja oppimaan asioita, jotka he ovat unohtaneet ajan tai kiinnostuksen puutteen vuoksi.

Koulutusmateriaalin lukeminen ruudulta on ajanhukkaa. Tämä on merkittävä ongelma useimmille meistä oppimis- ja kehitysosastolla. Käytämme usein niin paljon aikaa lukemiseen, että menetämme arvokkaita oppimis- ja kehitysmahdollisuuksia.

Tekoälyn kirjoitusassistenttien luoma päätöspuu auttaa lisäämään oppijoiden onnellisuutta, koska sen avulla he voivat oppia sisältöä tehokkaammin tuhlaamatta aikaa tylsän tekstin lukemiseen tai kirjan harjoitusten lausumiseen. Se auttaa heitä ymmärtämään aihetta ja tekemään valistuneen päätöksen siitä, mistä he haluavat tietää lisää kokeeseen opiskellessaan tai haastattelussa.

Hauskanpito ja oppiminen on yksi tärkeimmistä asioista työssä. Mahdollisuus oppia uusia taitoja ja tietoja on välttämätöntä ammattilaisille sekä opiskelijoille, jotka haluavat kehittyä urallaan.

Tämä kurssi selittää koulutuksen idean ja kuinka se voidaan tehdä käyttämällä luonnollisen kielen käsittelyalgoritmeja. Osallistujat tutustuvat useisiin esimerkkeihin kokotekstihakuprosessista ja koneoppimismalleista, joita käytetään eri toimialoilla.

Oppiminen on prosessi, joka sisältää useita vaiheita. Ensimmäinen vaihe on sisällön ymmärtäminen ja sitten toinen vaihe sen soveltaminen käsillä olevaan tehtävään – sen oppiminen.

Tehokkain tapa oppia jotain on tekemällä se. Manuaaliset oppimistaidot ovat tehottomia ja niiden oppimisnopeus on alhainen, mikä voi johtaa opiskelijoiden burnoutiin. Joten ensimmäinen askel tiimisi kouluttamisessa tulisi olla varmistaa, että tarjoat heille mahdollisuuksia kehittyä ja tunnustusta heidän ponnisteluistaan tekemättä siitä liian vaikeaa.

Hyvän koulutusohjelman tulee olla liiketoiminnan kannalta olennaista, ja sen tulee tarjota koulutusta taitojoukolle.

Tekoälyn käyttö voi edistää opettajien koulutusta monin tavoin. Yksi tapa on tarjota “avoimen lähdekoodin” koulutusmateriaalia. Toinen tapa on integroida luokkahuoneympäristöön muuta teknologiaa, kuten pelillistämistä, reaaliaikaisia yhteistyötyökaluja tai pilvilaskentaa. Jotkut yritykset ovat myös alkaneet opettaa tekoälyllä toimivien digitaalisten assistenttien kautta: IBM:n Watson-oppimismenetelmä; Microsoftin Cortana; ja Googlen Deepmind, joka opettaa perusalgoritmeilla. Nämä ovat vain muutamia esimerkkejä. Tämä on kuitenkin edelleen rajallista, koska ei ole tietoa siitä, millaisia oppimismenetelmiä luokkahuoneissa todella käytetään ja miksi oppilaat ottavat ne niin vakavasti. Jopa jotkut asiantuntijalähteet näyttävät olevan eri mieltä siitä, mikä.

Olen työskennellyt ihmisten kanssa pitkään ja olen huomannut, että alalle koulutetuille asiantuntijoille on suuri kysyntä. Joskus uuden materiaalin oppiminen voi kuitenkin kestää viikkoja tai jopa pidempään halutun taidon oppimiseen. Yksi suosikkiaikaa säästävistä menetelmistäni on se, mitä kutsumme “harjoitteluksi itse”.

Related Posts

KulttuuritutkimusKulttuuritutkimus

Kulttuuri on vahvasti osa alaa. Kulttuurista on olennaista ymmärtää toimialaa ja kohdeyleisöä. Tekoälyn kehittyessä ihmistutkijoiden on yhä vaikeampaa tehdä työnsä kunnolla. Tekoäly kykenee tekemään kaikenlaisia oletuksia siitä, mitä ihmiset ajattelevat,